pondělí 12. září 2016

2 ↔ 5

Nevím, zda je to z nadpisu hned na první pohled patrné, ale vězte, že můj život doznal jisté změny. Nejmarkantnější je asi to, že pracovní týden jsem zkrátil na 2 dny a víkend protáhl na 5. No, není to rozumný poměr?

Pokud mě budete chtít zastihnout v lékárně, jděte v úterý nebo ve středu mezi 8. a 18. hodinou do lékárny Sano. V Luně u nás na Kunratické si zařizuji ateliér.

Po asi 3 týdnech, co jsem snad ve všech volných chvílích dával dohromady ateliér, jsem si dneska dal oraz a ozkoušel, jak by mohl v budoucnu vypadat můj víkendově pracovní den. Pěkně jsem si to užil, posuďte sami:

Hned po snídani jsem vyrazil do Lukášova. U vodní elektrárny jsem zaparkoval kolo
a pokračoval směr Klášterní vrch po svých. U skály Bručoun, jsem neodolal ranním paprskům a rozhodl jsem si udělat malební rozcvičku:
Pak jsem stoupal dál k mé oblíbené skalní vyhlídce pod Klášterním vrchem. Pěšina v jednom místě vede tunelem z mladých buků:
Když jsem přišel na vyhlídku, slunce už začínalo pěkně hřát, tak jsem se hned pustil do další plenérové malbičky:
A zakončil jsem to ještě obrysem do bloku, který jsem později koloroval akvarelovými barvami:
Kolem půl jedné už jsem cítil hlad, ale stejně jsem ještě neodolal a cestou ke kolu jsem skočil do Harcovského potoka.
Tak takhle nějak si představuju spokojené žití...






Žádné komentáře:

Okomentovat